Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

ITSM BA

  • Khác

Mô tả công việc

Experience in defining,
using, and / or managing Service Management business processes

Extensive experience in
Requirements Gathering/Analysis and Implementation of at least 3-4 ITSM Module
[ e.g. Change Mgmt., Incident Mgmt., Problem Mgmt. Configuration Mgmt. etc.].

Ability to create
process flows for Service Management business processes

Hands-on experience on
1-2 ITSM Software Suite [ e.g. BMC, Cherwell, ServiceNow] as an end-user as
well as a designer / application support team member

Basic-to-intermediate
knowledge of information systems interfaces and integration, specifically API’s

Recent Business
Analysis experience in an IT Service Management (ITSM) environment.

Recent experience in an
Agile environment

Sound oral and written
communications skills

Ability to work
independently as well as in a team-based setting

Ability to work with
technical team members on the design, development, and testing of system
enhancements, including the creation of functional requirements documents

Experience with ITSM
Software Suite’s reporting tools for data mining and ad-hoc data analysis
Description
Collaborate with the
SMO’s leadership to define and implement improvements to the Service Management
business processes. Work with the SMO to define, investigate, and document
enhancements in the form of requirements documents. As needed, become
proficient in other ITSM modules that are under consideration for deployment.
Education
Bachelor’s degree in a business or technical field.
ITIL Foundation certification is mandatory. ITIL Practitioner will be
preferred.
Additional Requirements
3+
years’ experience performing Service Management activities. Any certifications
in the ITSM Software Suite is a plus Experience.

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.